Μέγεθος Γραμματοσειράς

ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ
1.png

Strength Based Learning (SBL)

ACAδIMIA – Strength Based Learning (SBL)

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ACAδIMIA - «ACADIMIA-European Teachers’ Academy for Creative and Inclusive Learning», πραγματοποιήθηκε η έκτη εκπαιδευτική συνάντηση με επίκεντρο τη μέθοδο Strength Based Learning (SBL) «Μάθηση Βασισμένης στα Δυνατά Σημεία». H μέθοδος αυτή ενδυναμώνει τους μαθητές για να αξιοποιήσουν τα δυνατά σημεία τους και τα ταλέντα τους σε όλη τη μαθησιακή διαδικασία και βασίζεται στις αρχές της θετικής ψυχολογίας, της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης και της συνεργατικής εργασίας.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιουνίου 2025 στο 1ο Γυμνάσιο Γέρακα και την παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί από το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Γέρακα και το 2ο Λύκειο Γέρακα.

20250624 092405-1

Αφού έγινε μια εισαγωγή στη μέθοδο SBL, οι εκπαιδευτικοί χωρίστηκαν σε ομάδες και εργάστηκαν με φύλλα δραστηριοτήτων, εξερευνώντας πώς να συνδυάσουν τις ακόλουθες τρεις καθοδηγητικές ερωτήσεις:

Τι κάνω;

Πώς θα το κάνω;

Πώς ζητώ βοήθεια και σχόλια;

Γρήγορα έγινε φανερό ότι κάθε ομάδα είχε επιλέξει μια διαφορετική μαθησιακή πορεία γεγονός που αποτελεί και τον στόχο της συγκεκριμένης μεθόδου. Κατόπιν έγινε παρουσιάση για το πως θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα μάθημα βασισμένο στη συγκεκριμένη μέθοδο.

20250624 095130-1

 

20250624 095136-1

20250624 095143-1

20250624 095209-1

Κατόπιν, ο κ. Μπαλάσκας-Διαμαντής από την Action Synergy απένειμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής στους εκπαιδευτικούς που υλοποίησαν μεθόδους δημιουργικής μάθησης στην τάξη, όπως τις μεθόδους Creative STEAM, EAR, Drama in Education, Digital Storytelling και Gamification for fun.

20250624 103407-1
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ένα μικρό κέρασμα, όπου εκπαιδευτικοί και από τα τρία σχολεία είχαν την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθούν, να μοιραστούν σκέψεις και να ανταλλάξουν ιδέες και με την υπόσχεση ότι την επόμενη σχολική χρονιά θα συνεχιστεί η καθοδήγηση τους για τη δημιουργία σχεδίων μαθημάτων με τις δημιουργικές μεθοδολογίες της ACAδΙΜΙΑ.

20250624 103903-1

 

 20250624 104932-1

20250624 105030-1

20250624 105149-1

20250624 105339-1